Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сімоненко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Сімоненко Н. Є. Роль бібліотеки ВНЗ у підготовці фахівців нової формації [Електронний ресурс] / Н. Є. Сімоненко // Наукові праці Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. - 2008. - Вип. 1. - С. 342-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npdnpbc_2008_1_38
| 2. |
Марченко О. Ю. Гендерна проблематика у фізичному вихованні. Історико-філософський аналіз [Електронний ресурс] / О. Ю. Марченко, Л. С. Цикало, М. С. Бричук, Н. О. Сімоненко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2020. - № 6. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2020_6_6 Мета роботи - проведення історико-філософського аналізу гендерної проблематики у фізичному вихованні та з'ясування сутнісно-змістовної характеристики категорії "гендер" у сфері фізичної культури і спорту (ФКС). Для вирішення поставлених завдань, з метою узагальнення досвіду науковців, які займаються вивченням проблеми гендерного підходу у навчанні та вихованні, сучасних підходів до розвитку та вдосконалення системи фізичного виховання використовувався комплекс наступних теоретичних методів: аналіз, порівняння, узагальнення, систематизації, теоретичне моделювання. Проаналізовано історичний аспект виникнення гендерного підходу у фізичному вихованні, який має певні відмінності та особливості, що робить його окремим напрямком гендерного пізнання, згідно з яким усі педагогічні та соціокультурні аспекти у фізичному вихованні молоді можуть мати гендерний вимір. Теоретично обгрунтовано потребу виокремлення та трактування гендерного підходу як дефініції в політичному, громадському, соціальному середовищах, указано на його значення для фізичного виховання і спорту та запропоновано для використання в дослідженнях новий термін, що надає можливість його характеризувати як міждисциплінарне та крос-секторальне поняття, екстрапольоване, взаємопов'язане та відповідне розвитку ФКС у країнах розвиненої демократії. На основі отриманих результатів дослідження та вже наявних теоретичних і методологічних праць із гендерної проблематики обгрунтовано необхідність і доцільність розробки й упровадження гендерного компонента у фізичне виховання сучасної молоді як сутнісно новий і прогресивний напрям аксіологічної значущості фізичної культури. Надано змістовну характеристику категорії "гендер" у сфері ФКС у контексті психолого-педагогічних досліджень.
|
|
|